Sissi Fysio Oy Palvelut

Sissi Fysiolla on vankkaa kokemusta tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen monipuolisesta ja asiakaslähtöisestä fysioterapiasta. Henkilökuntamme kehittää ammattitaitoaan kouluttautumalla säännöllisesti. Näin voimme varmistaa, että asiakkaamme saa aina parhaan mahdollisen hoidon!

Alta löydät lyhyet kuvaukset tarjoamistamme palveluista. Klikkaamalla palvelun kohdalta, avautuu laajempi ja yksityiskohtaisempi selostus palvelun sisällöstä.

FYSIOTERAPIA

FYSIOTERAPEUTIN SUORAVASTAANOTTO

Fysioterapeutin suoravastaanotolla lisäkoulutuksen saanut fysioterapeutti haastattelee ja tutkii asiakkaan, antaa yksilöllisen ensihoidon ja ohjeet vaivan omahoitoon.

LYMFATERAPIA

Lymfaterapia on fysioterapian erikoisala, jolla hoidetaan eri syistä syntyneitä turvotuksia ja niiden seurauksia sekä vaivoja tai sairauksia, joiden yhtenä oireena on turvotus.

AKUPUNKTIO

Fysioterapeutin toteuttamaa akupunktiota käytetään pääosin erilaisten tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoidossa.

KALEVALAINEN JÄSENKORJAUS

Kalevalainen jäsenkorjaus on vanha suomalainen perinnehoito. Jäsenkorjauksessa käsitellään lihaksia ja lihaskalvoja, parannetaan nivelten liikkuvuutta ja sidekudoksen toimintaa.

PERSONAL TRAINING

Fysioterapeutti + Personal trainer = PhysioTrainer!
Tämän yhtälön avulla pääset tavoitteisiisi varmasti turvallisesti ja tehokkaasti. Sissi Fysion personal training on ammattitaitoista valmennuspalvelua tuki-ja liikuntaelimistön vaivat ja ongelmat huomioon ottaen.

NAPRAPATIA

Naprapaatti on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinsairauksien sekä tuki- ja liikuntaelimistön toimintahäiriöiden tutkimiseen, hoitoon ja ennaltaehkäisyyn.

HEMMOTTELUHOIDOT

Sissi Fysio Oy tarjoaa fysioterapia- ja liikuntapalveluiden lisäksi myös upeita hemmottelu- ja rentoutushoitoja. Osta itsellesi hieman omaa aikaa, yllätä ystävä tai hemmottele helli puolisoasi tauolla kiireestä ja hälinästä Sissi Fysion hemmotteluhoidoilla.

RYHMÄLIIKUNTAOHJAUS

Liikunnanohjausta teemme sekä yksilöohjauksena että ryhmänohjauksena.
Henkilökunnastamme löytyy laajaa ja pitkäaikaista kokemusta erilaisiin urheilu- ja liikuntamuotoihin, joten osaamista varmasti löytyy teidänkin tarpeisiin.